


Pokud se bohužel stane, že na zboží zakoupeném u nás se v průběhu 24 měsíců (pokud není stanoveno jinak) projeví nějaká skrytá závada, postupujte prosím následovně.
Vyplňte Reklamační formulář, který si 2x vytiskněte a vypňte ručně.
Tento formulář prosím odešlěte na : fajn-domov@email.cz
Nebo poštou na adresu obchodu:
FAJN DOMOV
Nová 493
67902, Rájec-Jestřebí
Nebo ho vypište Online.
Po doručení formuláře Vás budeme ihned kontaktovat s návrhem na řešení reklamce.
Jak správně vyplnit reklamační formulář?
Především je velice důležité si rozmyslet, co od reklamace očekáváte. Zda požadujete nové zboží, nebo Vám postačí náhradní díl, oprava (pokud je možná), sleva, nebo raději vrácení peněz. Důležitou roli hraje také to, zda máte ve faktuře uvedené IČ (resp. DIČ), nebo ne. Pokud jste u nás nakoupili v rámci podnikatelské činnosti (tedy ne jako koncový spotřebitel), nemáte nárok na odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, a Vaše záruka na zboží je pouze 12 měsíců, místo obvyklých 24 měsíců. Dále je dobré vědět, že pokud se jedná o opravitelnou vadu ve spotřebitelském prodeji (tedy jako běžný spotřebitel, který nenakoupil na IČ), je reklamace přednostně řešena výměnou vadného dílu, opravou, nebo slevou. Teprve v situaci, kdy žádné z těchto řešení není možné, dochází k výměně zboží za nový kus, a teprve v poslední řadě se přistupuje k vrácení peněz.